Dåligt med facebook..

Tänkte skriva lite om det jag tycker är dåligt med facebook..

"Gilla min profilbild så gillar jag din". Folk som tigger likes och skriver på varje bild att folk ska gilla eller typ gilla min finaste bild så gillar jag din finaste. Tycker sånt är jätte töntigt liksom man gillar väl en bild om man gillar den? Haha

"Veckans snygging" Man ska gilla en status så kan man bli utvald till veckans snygging. Liksom vem bryr sig ens?

Tidslinjen - Man kommer väl antagligen vänja sig vid det snart men just nu tycker jag bara det är störigt och jag gillar att ha en logg mycket mer.

"Snygg/Snyggare/Snyggast" Även där ska man gilla och så ska folk skriva i ens logg om man är snygg, snyggare eller snyggast. För det första om man ska ha en sån ska man ju vara ärlig. Alla skriver snyggare eller snyggast för att inte vara elaka för snygg är ju samma som ful typ. Man vet väl själv om man är nöjd med sitt utseende, det behöver väl inte massa randoms på facebook avgöra.

/Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0