Here we go!

Vet att jag är jobbig som håller på att byta blogg hela tiden. Men nu ska jag och min bästa Josefine testa att blogga tillsammans så får se hur det blir. Jag tror att det kommer bli jätte bra eftersom vi båda kan vara rätt dåliga på att uppdatera. Kände även efter att ha testat både myshowroom och nattstad att jag trivs bäst hos blogg.se.

Kommer anatgaligen få lite nya läsare från Josefines sida så till er som inte vet vem jag är så heter jag Isa. Jag är 14 år och bor cirka en halvtimma utanför Göteborg. Kommer skriva om min vardag, mode, inspiration, träning och mycket mera. Vet inte vad jag ska berätta mer så det är väl bara att läsa bloggen så får ni veta mer längre fram! /Isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0