Im a dreamer

Kom hem från skolan för en timma sen. Blev dyngsur edterssom att det spöregnar. Men jag ser det som en bra sak för då försvinner all snö. Finns nästan ingen snö kvar i min trädgård. Har ett spanska prov på fredag och jag är jätte dålig på spanska. Men ska plugga lite men tänker inte stressa alls. Imorgon ska jag gå och köpa gymkort på friskis och svettis. Tagga träning! Typ 5 andra av mina kompisar ska också gå där så det blir skoj. Ville också bara säga "välkommna" till alla de nya läsarna som vi fick igår. Vi hade mer än dubbelt så många läsare och jag hoppas att ni stannar kvar! Kommentera gärna om det är något speciellt inlägg ni vill ha som vi kan blogga om. Men jag tror bloggen koncentrerar sig ganksa mycket på våran vardag och mycket mode. Bloggar mer sen, /Josefine
Mina 3 kompisars iphones, vill också ha en...... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0