Let me start with my name...

Josefine heter jag. Jag är 14 år snart 15. Jag bor i den underbara staden Göteborg och lever ett normalt tonårsliv haha! Jag älskar mode och  att blogga, men självklart också att vara med mina underbara vänner och familj. Jag har haft många olika bloggar på bla. nattstad och devote, men aldrig riktigt trivits så bra som på blogg.se. Så därför gör jag och Isa en blogg tillsammans här. Jag kan inte säga att vi har varit så jätte aktiva på våra andra bloggar men nu kommer det bli mycket bättre efterssom vi ät två. Vi är rätt så lika, gillar mode och att köpa kläder. Varför just vi startade en blogg tillsammans? Jo, vi har kännt varandra sen dagis. Sen dess har vi hållt ihop. Isa bodde här nära mig och vi träffades väligt ofta både på dagis och hemma. Men senare flyttande hon ca en halvtimma bort från mig, haha men vi har klarat oss. Vi ses såklart inte alls så ofta men när vi ses så har vi det super kul. Så nu ska jag inte tråka ut er med detta långa inlägget men ville bara skriva vad jag kommer att blogga om. Jag kommer blogga mycket om mode, outfits, vardagar, träning och helt enkelt mitt liv. Hoppas att ni kommer gilla det, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0